HÅRFÄRGNING&HEJDÅ MATILDA-FILMKVÄLL

Mamma, jag och Thea färgade idag, med förenade krafter, håret på mig idag. det fick bli blonda slingor så här till sommaren. Men som vanligt syndes det halvbra. Är inte första gången det händer. Menmen, mitt hår ser iaf blondare ut. Och då är jag nöjd.

Blir filmkväll hos mig ikväll, det var jävligt längesen nu. Tjejerna är på nu iaf, sen killarna ska jag väl ta och kontakta snart. tror jag, elr så lämnar jag det år nån annan. Jag måste verkligen snåla på mobilpengarna, dom går åt så jävla fort. jag hatar det. Sen laddas det inte om förrän den 19:e varje månad. Nu har det gått två dar och jag har ändå ringt för mer än 20 spänn. Vilket jag inte borde ha gjort;) menmen, vad ska man göra.?:P
Jag blir helt förlamad när jag inte har pengar på mobilen, hela mitt liv stannar upp. detär kanske lite sorgligt att säga, men det är faktiskt sanningen. Jag är ehlt depending på min mobil, missbrukar den litegrann gör jag väl också kanske ;)

hahah, ska kolla att inte mitt rum ser för jävligt ut.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback