FOREX, TURISTBYRÅN OCH PACKNING


Var på stan nån timma idag, skulle växla pengar. Kom ner påForex, tog en nummerlapp, 337, och gissa vilket nummer det var? 295. Noway att jag orkade vänta där, så jag gick en runda på stan och köpte en macka på Subway, mycket gott. När jag kom tillbaka till Forex var det bara två kvar och sen jag. Perfekt timing. Växlade och drog sen till Turistbyrån för att försöka hitta nåt till värdfamiljen. Men dom hade ju bara en massa skit där, ringde mamma och frågade efter förslag. Gick runt lite grann och sedan in på Village och köpte två jättefina ljusstakar:D

Cyklade sedan hem, gjorde latte och tog det lugnt. Nu är farmor här, så jag ska umgås med henne ett tag.
Sen ska jag packa och sen umgås med en massa folk :)




JAG&JAKOB

Jag och Jakob på skolavslutningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback