vintern har kommit,

Sitter här framför tvn, ska snart sättta igång med mitt HK-arbete. Så att jag fått det klart. Det är Cityakuten på TV.

Idag fyller syster år, grattis! Hon fick två diadem av mig, sen fick hon Pirates of the Caribean 2 på DVD, en tröja, läppglans, en concealer och en sminkväska.

Åkte direkt ner på stan och köpte en BH, och systers present. Sen när jag kom hem somnade jag direkt, sen var det mat och presentöppning. Sen nu sitter jag här.

Imorrn är det Skol-SM för killar, Matilda, Cattis och Lina ska sitta i sekretariatet. Jag tänkte smita ner dit om jag får chansen, men antagligen blir det inte så. Jag inga hål imorrn, och jag tror inte att jag kan smita från några lektioner.

/kh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback