torsdag - söndag

Torsdag

Hade ingen slöjd så jag, Cattis och Micka drog ner på stan. Fixade lite stuff sen tog vi en fika på Gränden. Sen drog Micka hem och vi tog bussen till Cattis och sen gick jag och solade. Tog bussen hem och skulle plugga matte, men jag tog bara en massa  kort på hunden.

Fredag

Matten gick inte bra alls, inte nöjd för fem öre. Efter skolan gick jag hem och sov. Vaknade halv sex och fick panik, jag trodde min dans började sex. Men det gjorde den inte, den började 18:15. Var tvungen att ta bussen ner, men kom ändå tidigt. Efter dansen käkade jag Spicy Hot och sen kom Jocke, Sebbe och Jonas hem till mig. De fick vänta på mig när jag duschade, sen gick vi och mötte Cyntis & Hanna. De hade Sten och Victor med sig, så det blev ett halvt snöbollskrig. Sen kom Jesper Och Moberg förbi, de skulle till Gustav och se på Hjälp!.... Vi sa hejdå till Sten och Krull och sen gick vi hem till Lindgren och spelade poker. Gick rätt trögt, så fem över halv elva gick vi ut och skulle åka pulka. Sebbe drog hem, han skulle till Sthlm på lördagen. Vi mötte upp Moberg, Jeppe och Gustav vid Murgrönan och var där ett litet tag, men det var så jäkla kallt, så Jeppe åkte hem och resten gick hem till mig och såg på Eva & Adam..

Lördag

Vaknade tio i nio, och undrade när jag skulle bli gratulerad. Pallade inte vänta utan gick upp. Sen fick jag frukost på sängen och presenter. Pratade i telefon med de flesta människor, satt i telefon mellan tolv och två. Sen ringde Cattis och undrade om hon kunde komma, vilket hon fick. Snackade ett bra tag och gick sedan och brände en skiva till nästa helg. Sen kom Cyntis så vi satt vid datan ett tag alla tre, sen skulle Cattis hem och käka, så hon drog. Jag och Cyntis satt vid datan och sen drog hon. Jag hoppade in i duschen och medan jag duschade kom Jocke och Sebbe förbi, de gick igen men kom tillbaka lite senare. Jag fick en liten present, en Daimchoklad.
Sen gick hela familjen ut och käkade på Ruffino, sen sprang jag till bio och träffade tjejerna. Allihop, Cattis, Petra, Emma, Frida, Fia, Bella, Hanna, Natta och Sofie. De bjöd mig på bio, Allt om min buske. Den var jävligt rolig=)
Efter filmen väntade vi på att killarnas film, Rocky skulle gå klart, sen träffade vi dom en snabbis. De fick skjuts hem och vi väntade inne på McDonalds tills bussen skulle gå. Cattis, Emma och Matilda åkte med Emmas pappa hem och resten av oss tog bussen, utom Bella. Hon gick hem.
Jag och Petra gick hem till mig, hennes mamma hämtade henne hos mig och jag kom fram till att jag var alldeles för trött för att dra till Emma, så jag satt vid datan och sen sov jag

Söndag

Jag vaknade jättetidigt och trodde jag var sen till skolan, men sen insåg jag att det var söndag och somnade om.Vaknade och glodde lite på tv, gick inte upp förrän klockan tre, det var himmelrike! Räknade lite matte, men det gick inte så bra. Satte på mina nya Lasseskivor och försökte lägga in låtar på min mobil, men det var såklart wma-format på dem och det tar inte min mobil, så jag måste konvertera dem. Men det orkar jag inte nu. Har dans om tjugo minuter, men jag orkar verkligen inte. Är fortfarande rätt trött efter gårdagen!

Imorrn är det hemkunskap klockan nio, och jag ska redovisa. Jag är inte alls förberedd. Men skitsamma, nu måste jag plugga matte. Ska nog lägga mig och läsa lite sen, har flera påbörjade böcker...

/kh

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback