sömn, ljuva sömn

ska sova strax, men satte mig här. stort misstag. märker pappa blir han aastjurig. på natten sover man, tycker han.

hittade min kemibok och pluggade, men blev inte mkt smartare. för se hur mycket som satt sig.


hoppas jag hittar nå kläder att ha på mig imorrn. Har kommit in i en klädkris där jag måste tvätta kvällen innan för att ha nå hyfsat att ha på mig. Jag måste verkligen köpa lite nya kläder. Ska till Sthlm 31/1 - får väl införskaffa lite nytt då.

Blev bestämt att vi åker till farmor på lördag i alla fall.Ser fram emot det sådär. Får iaf träffa Jenny&Alice. Först ska jag testa balett på dansverkstan, sen öppet hus på john bauer och västerås fria, sen direkt till farmor. skitkul.

upp kvart över sju imorrn, börjar åtta. skrivstudio, fine.
kolla
http://webnews.textalk.com/grytlappen - det är vår skoltidning

/kh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback