Skoltrött,

Fan vad segt, hade skrivit riktigt mycket och sen är jag så blåst att jag klickar ner fönstret!

Palla livet liksom.

Det var meningen att jag skulle plugga kemi, så igår skulle jag ta med mig boken hem. Men den låg inte i skåpet så jag tog för givet att den var hemma. Men nej, jag kan inte hitta den där jävla fittboken!
Så jag kan ju räkna med ett IG på läxförhöret imorrn, om jag inte hittar den här någonstans. Kjell kommer att bli fett sur. Sen ska jag och Hanna berätta för honom att vi kommer missa två biologilektioner i rad. Nästa onsdag ska vi till John Bauer för att se hur det är.Sen, onsdagen efter det, då ska vi med skoltidningen till Stockholm på seminarie, så kul för oss.

Anyway, ska chilla idag. Kolla lite Discovery, jag älskar den kanalen :)
Lite glass skulle sitta fint, men jag har inte råd. palla.


btw, tigerbalsam is the shit!

/kh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback