sitter här och fryser,

Det är så äckligt kallt hemma hos oss, jag hatar det!

Skolan idag helt okej, orkade inte upp till skrivstudion så den skippade jag för dagen. Blev väldigt glad när jag fick på mig ett par jeans jag aldrig kunnat ha riktigt bra. Extas när jag hittade en tia i fickan också.

Väldigt tyst idag i skolan, fyra av pojkarna var iväg på handboll, det var lite tomt. Sög på kjelles läxförhör, men jag lyckades i alla fall svara på några frågor.

Har pratat med Sophia nyss, men ingen utav oss orkade umgås just nu. Ska ta det senare istället.

Fyller år nästa lördag, jag ser väldigt mycket fram emot det.
Önskar mig en massa dyra saker:

Hårfärgning hos Jeanette
Språkresa till Frankrike
En jacka
Skor
Sminkning på MakeUp-store
Konsertbiljetter till Fall Out Boy, Beyonce och Justin Timberlake
och en massa små grejer.

Men jag tror inte jag kommer få nåt av det jag önskar mig.



9E, NI ÄR BÄST!


/kh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback