lördaglördag


Pratade nyss med farmor, hon ville veta om vi skulle sova kvar i Fagersta, vilket vi inte ska. TUR.

Ska snart iväg och testa balett på Dansverkstan, men det är bara tjugo minuter. Sen direkt på öppet hus, Västerås Fria. Ska nog till John Bauer också, och på stan för att köpa nåt åt min farmor och mina kusiner. Sen bara hem och hämta hunden och iväg till Fagersta.


Igår var det slappkväll med Hanna som gällde. Hon hade tagit med en massa filmer som vi skulle se på, men det slutade med att vi satt och garvade åt Little Britain. Sen kollade vi på Rocky II, men den somnade vi nästan ifrån. Vi bytte kanal och låg och kollade på Jordan, rättsläkare. Hahha, det programmet är så komiskt.


Men nu måste jag packa mina saker,

/kh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback