Let it show


Sitter här, har nyss käkat frukost. Är hemma iallafall. Det var nära att vi var tvungna att sova kvar hos farmor eftersom att det snöade så pass mycket, men vi kom iväg iallafall.
Vi kom väl dit runt en sextiden tror jag. Det snöade asmycket när vi skulle åka dit, men såg knappt bilen framför. Sen vid Surahammar svängde en bil med släp ut precis innan oss. Den hade inga lysen alls, man såg den inte. Anyway,

kom dit och fick veta att kusinerna dragit en halvtimma innan vi kom. De ville inte fastna i det dåliga vädret. Vi käkade och utbytte presenter, jag blev femhundra spänn rikare.  Sen upptäckte jag att hennes internet funkade, jag jag satt där ett tag. Men hon har vanlig uppkoppling så det gick jävligt sakta. skulle kolla å bilder på Bdb, men det tog hur lång tid som helst. Satte mig och räknade matte sen åkte vi hem runt halv tio.

Var hemma en timma senare, det hade verkligen snöat hur mycket som helst. Jag ställde upp som frivillig att skotta. Var ute en halvtimme, sen gick jag in och somnade framför Laguna Beach... Drömde fett mycket konstiga saker, som jag inte tänker ta här.

Igår på stan fixade jag iallafall biljetter till Fall Out Boy, känns bra att ha det gjort. Fick en jacka av mamma och pappa också, något jag verkligen inte räknat mig. Det var därför jag skottade, då får jag lite pluspoäng. :)hahah,

Ska nog på stan idag en snabbis, måste hitta nåt åt Thea, hon fyller 14 år imorrn. Men det är så drygt, stan stänger fyra och jag har dans halv sex, antingen åker jag ner till halv fyra och sen väntar, elr så åker jag nu och åker hem i mellan, det lutar åt det sista.

/kh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback