I'm sorry,

Kollar på slutet av Grey's anatomy, jag älskar det tvprogrammet! =)

Idag har varit en toppendag. Efter skolan skulle jag och Cyntis hem till henne och kolla på hennes nya hus. Men vi träffade Cattis och snackade ett tag med henne. Sen stack vi hem till Cyntis, käkade sen gick vi ut och jag visade henne närmaste busshållplats. Hon hittar inte i den delen av gryta. Sen skulle hon på dans och jag gick hem och gjorde mat, käkade och sen pratade jag med Cattis. Vi hade bestämt att vi skulle sola efter min dans, men de stängde nio, och inte tio som vi trodde. Men lika bra det för då hann jag hem till Grey's anatomy.

Åh, jag tog just världens bästa dansklass!
Jag var till och social, något jag inte brukar vara särskilt mycket. Körde på hela tiden, svetten riktigt rann. Det var så jäkla skönt, precis jag jag behövde!

Imorrn kommer Alex o nån mer till Önsta och ska snacka om Europa, åtta på morgonen. Enda lektionen för mig och Hanna som ska testa på JB mellan tio och två. Hahha, det kommer bli en upplevelse=)

/kh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback