torsdag,

Ser på Vänner, jag älskar det programmet.

Skolan idag var hemsk, jag var så jäkla sur när det gick dåligt på matteprovet. Men som tur var lyckades mina underbara klasskamrater pigga upp mig, ni är verkligen guldvärda!
Dans imorron, jag ser fram emot det riktigt mycket. Det är första gången på en och halv vecka.

Helgen blir nog rätt lugn. Filmkväll med de bästa blir det lördag eller söndag. Vi ska hyra en massa äckliga skräckfilmer. Det blir nog riktigt trevligt. Sen på fredag är det Love Sensation, så dit och kolla läget ska jag väl. Sen får vi se vad som händer senare.

Åh, jag vill ha sommar nu. Käkade pizza igår med Lisa, Petra och Emma. Vi kom in på sommaren och började planera. Om allting blir av kommer det bli världens bästa sommar! Åh, sommaren 07, jag längtar som bara den!

/kh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback