tisdag,


MÅNDAG

En väldigt skön dag, ingen skola. Perfekt. Jag var hemma hela dagen. Låg i soffan, satt vid datan och var allmänt lat. Man borde ha fler såna dagar. Det var verkligen jätteskönt att bara slippa tänka på allt. Men jag lyckades ju inte hela dagen. På kvällen var jag tvungen att göra klart mitt fysikarbete. Men det blev klart och jag blev nöjd.

TISDAG

Halv studiedag today. Också mycket skönt. Först på skrivstudion var det tävling som gällde, eftersom att det var sista gången innan lovet. Sen SO, och då sitter vi i cafeterian och jobbar. Sen lunch och musik. Vi gick igen saker till provet veckan efter praoen. Sen fysik, men bara en halvtimme. Sofie och Natta redovisade sen drog vi. Ner på stan med Cattis och Matilda. Fikade på Wayne's och gick sen på stan ett tag. Riktigt trevligt fastän kylan utomhus och värmen inomhus. Sen bussen till Djäkne och solade. det behövde jag verkligen. Jag är riktigt trött på att känna mig vinterblek. Sen gick jag och Matilda ner på stan igen, i motvind. Vi tog bussen hem. Väl hemma fikade jag med mormor, mamma, Ronny och Thea. Thea hade köpt semlor åt oss. Det är ju trots allt semmeldagen. Fick en försenad födelsedagspresent också, av mormor. Hemstickade raggsockor i ett väldigt speciellt mönster, ändå rätt grymt. Och sen tvåhundra spänn. De ska jag nog spara till en konsert.

Jag vill gå på både Justin och Beyonce, men jag kommer nog bara att ha råd med en, men jag vet inte vilken jag ska välja. Jag är helt kär i Beyonces nya skiva, men jag älskar Justins Lovestoned. Vi får se hur det blir, Justin är ju också dyrare. Men just nu är det Fall Out Boy som gäller, exakt en månad dit idag!

Nu börjar Desperate Housewives, kan inte missa det! Cyntis ska komma hit och titta på det med mig, hon kommer nog snart hon.

/kh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback