tisdag,

Var inte på världens bästa humör i morse. Det steg vid lunchen, tack vare alla underbara människor. Men sen såklart ska någon göra nåt som jag mig sur. Jag hatar Inger, vafan ar jag gjort henne? Jag blir riktigt jävla trött på henne. Typ en lektion för flera veckor sen pratade jag för mycket och nu tror hon att jag är blåst elr nåt? Hon är onaturligt långsint, hon och hennes rynkor kan väl bara gå i pension om nu alla elver är så hemska?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska ringa Sofie lite senare och fråga om den där jävla biologin. Har missat tre lektioner i rad och har världens typ megaläxförhör imorrn. Sen matteprov lektionen efter det. Jag pallar inte skolan nu.

Menmen, jag borde inte hetsa så mycket. Men jag hatar verkligen att ha en massa saker att göra, som är ubertråkiga. Jag vill bara göra nåt roligt. Typ dansa. Men imorrn får jag iaf det. Tur, jag är så rastlös att det bara spritter i kroppen. Jag hatar att inte få träna. Det är det värsta som finns.

hatkärlek

/kh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback