ROMME

Det vra riktigt roligt idag, och det gick mhycket bättre än vad jag trodde det skulle. Jag gjorde inte alls illa mig. Ganska skönt faktiskt.

Skulle vara på skolan 07:15 och bussen skulle gå halv. Satt brevid Emma både dit och hem. Tog inte riktigt två timmar. Väl där skulle man ställa sig i nummerordning och hämta ut sina skidor. Jag fick mina rätt snabbt och fick på mig pjäxorna utan att det tog en halvtimme. Jag och Hanna mjukstartade med barnbacken för att sen ta sittliften upp. Sen träffade jag de andra från klassen, åkte med dom ett tag sen gick vi och käkade. Sen åkte en massa mer. Till och med en svart backe. Det gick asdåligt, men backen var fortfarande svart. Fikade uppe i toppstugan sen åkte jag med Sofie, Linn, Jonas och några till. Några åk till och sen var det dags att lämna in skidorna. Men det fick bli ett störtlopp innan de lämnades tillbaka.
På bussen igen var jag väldigt trött och utmattad. Och uttråkad. Men jag fick låna Davids mobil så jag satt och lyssnade på den och spelade spel.

Nu ska jag käka, sen kanske det blir movienight här i huset, jag, Hanna och Cyntis. Får väl se om fler dyker upp.
/kh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback