onsdag,

Lov är guldvärt! Det är så skönt att kunna sova hur länge man vill och inte behöva tänka på plugg nånting. Vi borde ha lov oftare.

Just nu sitter jag och försöker synka min Palm till dator, något som funkar ibland. Började så fort jag gick upp idag. Först var jag tvungen att ladda hem HotSync för att annars gick det inte att synka alls till datorn. Sen skulle jag ladda hem RealPlayer för PalmOne, men då strulade det. Det tog mig en och en halv timma att få hem det. OCh när jag väl kunnat sykronisera och fått över några låtar, då behöver mamma datorn och jag måste avbryta. Men hon är klar nu, men då funkar det nu naturligtvis inte.

Lovet än så länge har varit softa, chilla och ta det lugnt. Bara en massa filmkvällar och promenader. Var hos mig i fredags, ute i lördags, och cattis i söndags, hemma i måndags och hos ringen igår. Ikväll vet jag inte vad som händer, får se om jag gör nåt alls. Sen imorrn är det Tuna Park, jag har aldrig varit där. Ska shoppa mycket nya kläder förhoppningsvis. Mamma har sagt att hon ska betala det mesta, så förhoppningsvis står det kvar. Hon är inte särskilt glad på mig, jag vet inte varför om jag ska vara helt ärlig. Igår när jag skulle till ringen blev hon megatjuri och tänkte först inte låta mig gå. Men jag gick iallafall. Men jag gick in garagevägen när jag kom hem och sa ingenting till dom. Så dom hade ingen aning när jag kom hem. Så nu måste jag säga till när jag är hemma, så att jag inte kommer in för sent. Fast det är väl inte värsta katastrofen.

/kh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback