måndag,

LÖRDAG

Tog det lugnt på dagen och softade. Pratade i telefon och lite annat. Sen på kvällen vare filmnight hos Matilda med lite folk. Melodifestivalen först, sen lyckades vi se Harry Potter fyra. Sen kom pappa och hämtade mig, och lekte taxi åt killarna. Skjutsade hem David, Jeppe och Moberg:)

SÖNDAG

Kollade Anja och sen drog jag och Sofie ner på stan. Köpte världens grymmaste mössa. Jag är typ kär i den. Sen drygade jag och Sofie framför tv tills hon drog. Då gjorde jag HK-läxan, en fiskrätt. Det blev fan rätt lyckat. Sen renskrev jag svenskan och glodde på Tarzan. Den filmen är så jäkla komisk; "Mamma, är du säker på att vattnet är hygieniskt?"

MÅNDAG

Skolan var som vanligt rätt lugn på måndagar. Var inte med på gympan utan satt och skickade låtar till Cattis mobil. Gick hem och skulle ut med hunden. Hann inte så långt innan hon fick syn på syster och hennes friend komma hem från skolan. Doggy fick spratt och det var den promenaden.

Ska nog göra musikläxan nu. Har tänkt att jag ska göra alla läxor fram till lovet, vi får väl se om jag lyckas. Movienight med folket i helgen:) Skräckfilmsmaraton, haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback