måndag,

Skolan idag var helt okej. Men det har blivit kallt igen, jag hatar kylan...
Hk först, skulle planera en måltid. Och Lisa måste lära sig att skilja på ett snällt skratt och ett elakt. För vi skulle aldrig förstöra för Jeppe. Svenskan var rätt seg, genomgång för nationella imorrn. Jag tycker synd om alla som är sjuka nu. Lunch, palla makaroner så vi gick till Alberts och tänkte stjäla bröd. Men jag och några till blev utkastade så det blev skolmat iaf. Matten var kul. Jag gjorde ingenting annat än att hjälpa killarna skriva upp extra elever på närvarolistan. Gympan var roligast, Archie är tillbaka, finally! Han är verkligen grym, och hur kul som helst. Han började imitera folk i klassen, jag skrattade så att jag grät...

Kom hem och gjorde toast i våffeljärnet, det är en konst kan jag säga. Såg på tv och sen nu ska jag plugga. Måste tvätta också, annars har jag inga kläder att ha imorrn. Jag måste verkligen köpa nya, men palla åka ner på stan. Haha,


Alla är sjuka, det är typ halva skolan borta snart... Alla ligger hemma med feber. Bara inte jag blir sjuk också, det funkar inte just nu. Funderar på att börja käka vitaminer för att stärka imunförsvaret elr nåt:P

/kh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback