lördag,

Idag har varit en softdag. Jag gick inte upp förrän halv tre och sen låg jag och glodde på gamla filmer som jag inte sett på evigheter. Har inte gjort nåt vettigt alls. Sebbe och Jocke kom förbi mig och väntade tills jag hade käkat. Sen gick vi förbi Cyntis och sen gick vi fyra hem till Hanna. Satt där ett tag och degade. Sen ut och gick. Men det var så jäkla kallt så vi gick in till mig istället. Precis som jag sa när vi gick hemifrån
- Vi kommer att sluta hemma hos mig ikväll.
Och det gjorde vi. Även om mitt rum ser ut som värsta bomnedslaget. Min bäddmadrass liger halvägs ner på golvet och resten är fullt av kuddar, täcken och filtar. Jag ska väl städa när jag orkar. Har ju ett helt lov framför mig. Men jag orkar inte planera så mycket. Ska antagligen med mamma, mormor och syster till Tuna Park på torsdag annars vet jag inte. Umgås med de andra som är hemma... Finns inte så mycket annat att ha för sig. Inte i del här delen av stan.

Ska väl sitta och dega här ett tag till. Jag orkar inte gå och lägga mig. Det är för tidigt. Jag kommer ändå inte kunna sova. Jag kommer vända på dygnet helt nu på lovet.

/kh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback