lördag,


Vaknade för tre timmar sen. Har bara softat och pratat i telefon sen dess. Somnade runt två inatt. Först var jag på dansen, kom hem, duschade och gjorde mig iordning. Sen gick jag till gården och Love Sensation. Var där till elva ungefär. Men när jag började få ont i mitt dumma knä gav  upp. Gick ut och ringde till Hanna, bestämde att jag skulle komma dit ett tag. Hon skulle komma och möta mig. Och sen hör jag en röst som ropar mitt namn, det var Hanna. Hon stod och pratade med två mörka figurer, hon ropar att dom heter typ Per och Tomas elr nåt sånt. Och jag tror att Hanna har blivit galen och börjar snackar med främlingar sent på kvällen. Men när jag kommer fram är det bara Jeppe och Moberg. Vi snackar lite och jag blir mobbad för alla filmer som jag inte har sett elr hört talas om. Jag vet fortfarande inte vem Kenny Starfigher är....

Sen drog Jeppe och vi gick in till Hanna och käkade glass. Chokladsåsen var kladdig... Haha, det var chokladsås överallt. Jag hittade en jätteintressant tidning, Amelia. Det var typ fem uppslag om olika fetischer. Den roligaste var mumiefetischen. "Det är en konst att mumifiera någon!" Hahah.
Nu ska jag städa, det kommer folk hit tonight. Mammas och pappas gamla polare. Jag trodde inte de skulle komma alls. Så nu blir det ingen filmkväll här ikväll. Fett segt.. Och imorrn får inte folket komma eftersom att mamma och pappa ska jobba imorrn. Så vi får väl se hur det blir ikväll. Om det ens blir nåt hos någon.....

/kh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback