fredag,

Hola,

Har haft en rätt skön dag. Började inte förrän halv elva, men kom ändå till skolan runt nio. Jag skulle plugga och fixa lite grejer till skoltidningen. Pluggade franska och kemi och käkade frukost. Sen läxförhör i kemi, det gick väl ganska väl. För att ha läst igenom texten två gånger. Lunch, men jag drack bara vatten. Cafeterians frukostar är rätt mättande alltså. Sen matte, kom försent som vanligt. Det var problemlösning i klassrummet. OCh jag hjälpte inte till alls, palla det. Sen i slutet kom Cecilia och vi fick igen våra prov. det gick ju faktiskt bra. Jag som tyckte det gick asdåligt. Sen panikplugg innan franskaprovet, vilket nog gick som det brukar. Lite halvdåligt. English och sen nationella muntliga. Vilket  bara var roligt,

Sofie och Tina kommer och plockar upp mig om en timma. Då är det dansen som gäller. Sen kommer mamma och hämtar oss. Och sen är det väl bara att duscha och sen är det Love Sensation på gården. Får se om jag blir där hela kvällen. Jag kanske gör åt annat sen.

Hade världens konstigaste dröm inatt. Att alla miniräknare i hela världenvar böjbara och jag vet inte vad. Tror att jag har börjat komma in i en drömperidod igen. De kommer och går. :P

/kh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback