fredag,

Världshistoriens tråkigaste dag.

Jag fick inte gå till skolan idag, även om jag ville det. Så jag sov bort hela förmiddagen. Sen vid halv tolv kom mamma in med telefonen, det var en wakeupcall från Petra. Hostade ikapp med henne i en halvtimma. Sen såg jag på film och pratade med Cyntis och sen Emma på telefon. Sen ringde Bella och vi ställde in vår fika, jag kunde knappt stå på benen så det kändes inte som världens bästa ide.

Kollat på Hjälp för en stund sen, nu sitter jag här och är sugen på glass. Pappa kanske kan åka och köpa åt mig när han hämtar syrran. Han är trots allt för snäll för sitt eget bästa, det har vi konstaterat.

Måste ut imorrn, får se om det blir pulkaåkning. Syster betalade Romme åt mig idag, fett kul. Jag kommer bryta ben, :)

/kh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback