TORSDAG

Jag klarade mitt mål. Hurra på mig. Jag somnade inte.
Men det var bra nära.

Idag ska jag vara tråkig.
Plugga, sova, äta.
Jag ska skriva mitt tal, om min kärlek till ironi.
Det kan nog bli bra om jag bara kommer igång.

Sen vill jag ha tittat igenom naturkunskapen en gång också.
Jag kommer inte kunna plugga nåt imorrn, elr ta med mig böcker hem.
Så jag får fixa idag.

Imorrn drar vi iväg till hufudtsaden, Idolfinalen är det som gäller.
Det ska bli kul =)

Sen idag fick jag reda¨på att jag nästa fredag ska iväg till Önsta och promota Europaprogrammet. Kulkul.
Och då började jag längta tillbaka som bara den. Hela atmosfären.
Haha, annars så har skoldagen varit roande, uttröttande och fustrerande.
Jag tycker om min klass men när vi kollektivt ska bestämma saker så blir det aldrig bra.
Idag skulle vi besluta om hur vi ska samla in pengar till klasskassan.
Låter inte så krångligt.
Men jag lovar att när CASPEUR07 ska göra detta så blir det ett världsproblem.
Hahah,
Dataprovet var bara stressande.
Jag var jätteflummig och bara satt och sa en massa saker.
För ovanlighetens skull förstås.
Jag är alltid garvallvarlig annars.

Och bara för att det är torsdag, allas vår Johan Glans:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback