TISDAG

Ingen skola idag heller.
Fortfarande ont i halsen.
BLÄ-

Vaknade åtta, åt frukost konstaterade att jag inte skulle till skolan och sov igen.
Vaknade för en timma sen.
Ska fixa lite grann med tvätt osv idag.

Jag+tvättning=konstigt.
Jag tycker verkligen om att tvätta.
När man har alla renar kläder där, redo att hänga in dom i garderober.
Det är typ en lugnande känsla.
Vissa dagar missbrukar jag tvättning.

Sen om 50 min, vad är det då på trean?
Alla vet det, det vet jag.
hahahah-
OPRAH.
Men jag tittar nästan alltid på det om jag är hemma då.
haha- Hoppas det går hela jullovet=)

Nej, jag måste nog få i mig en fruk eller nåt, jag är hungrig.
Och nu har jag hittat min Ä-tagent också.
Den låg under sängen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback