SÖNDAG

Gårdagen spenderades hos cattis.
Blev pepparkaksbak, men dock inte lussebullar.
vi hade ingen jäst, och när ringen och anton dök upp med den var det för sent.

Men det var en mycket trevlig kväll för övrigt.
jag var flumm utav bara satan ett tag och satt och jävlades med ringen,
fia råkade förolämpa anton ganska många gånger
och de andra satt på badrumsgolvet.
Stor mysighet.

Sen kom jag hem och sov.
Släkt var kvar så jag fick sova i samma rum som thea.
men det gick bra.

Sen idag var det att gratta pappa.
tyvärr hade jag glömt min pepparkak jag gjort åt honom hemma hos cattis, så han fick inget av mig.
Han får en julklapp istället. (det är svårt att köpa saker åt min pappa)
av mamma fick han en julklapp. hahha.
han fick ett paket, öppnade den.
och innanför var det en inslagen julklapp.

Nu är jag hemma hos emma, vi ska väl kolla oth snart.
Kollade på en film som hette roxanne för en stund sen.
det var så otroligt skämmig.

och jag kan verkligen inte titta på skämmiga filmer.
jag kan inte kolla på skämmiga filmer.

ni planerar vi lucia,
det bli antingen movienight elr party, vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback