SATC

Nu börjar precis Sex and the City :)
Var absolut inte mening att vara uppe såpass sent, men men.

Jag insåg att mitt rum behövdes städas för ganska längesen.
Men ikväll fick jag nästan panikångest över hur stökigt det var.
Jag kunde inte andas ordentligt.
Det skulle kunna ha berott på min förkylning men jag tror inte det.
Nu har jag iaf städat och jag kan andas igen.
Och det känns för jävla skönt.

Efter gårdagens sena kvällsprat med några personer kändes det jättebra.
Och det var så skönt.
Helgen avslutades någorlunda bra efter alla turer hit&dit.

Senast jag hade en sån här ångest/panik/stress/hets- helg var för några månader sen.
Och sen nu i helgen.
Och min hund har varit borta både de två helgerna.
Från och med nu tänker jag följa med om mamma tar med henne nånstans,
för jag är trött på att att ha ångest.

Just nu är det trehundra tusen saker jag borde göra/ha gjort.
Men jag pallar inte.
Jag ska klara av julklappshandlingen under veckan, och sen ska jag bara njuta till tusen av mitt jullov.

Jag försöker att inte ha för höga förväntningar på nyårsafton, men iår finns alla möjligheter för att nyår ska kunan bli asbra. Men jag har ingen lust att bli jättebesviken så jag försöker hålla ribban på en någorlunda låg nivå.

Vet ej om det blir skola imorrn.
Får se hur jag mår då.
Ska jag vara hemma så blir det nog lussebullsbak :D

och en sak till, när jag skulle dammsuga flyttade jag på mitt datorbord.
Och bakom hittar jag en död spindel typ fastklistrad mot väggen.
Jag hämtar papper och ska ta bort den
(Och medan står jag och "euh"-ar mig.)
Jag vill inte mosa det så jag öppnar mitt ytterdörrer kan jag kasta ut den direkt.
Jag samlar kraft och ska försöka få den att trilla ner på pappret.
OCH JAG UPPTÄCKER ATT DEN LEVER!!!
Jag panik, springer ut och bara kastar ifrån mig pappret.

Nu i efterhand kan jag se det framför mig, haha. Det måste sett roligt ut.
Nu har Carrie panik för att Aidans hund käkar hennes skor.
Jag ska byta lakan i min säng och sova nu.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback