ONSDAG

Håller i en gitarr som jag inte vet var jag ska förvara.
Får dumpa den hos syrran om en stund.
TV:n är på, Sex and the City for life.
Fia ligger typ och sover i min säng och jag är ganska pigg.

Dagen inleddes med shoppingkaos på stan med Cynthian.
Och jag satte såklart på mig fel skor innnan jag sprang till bussen.
Men Cyntis lyckades hitta nästan allting som hon skulle ha.
Inte jag.
Det blev solpuder, diadem och läppglans.

Men, jag ska även ner imorrn.
Hittade en "wunderful"-kjol på Tessie.
Inte på rean, men perfekt till nyår.
Känns som ett måste ha.

Alltså, jag måste bara säga att den här bloggen är så jäkla opersonligt egentligen.
Jag kan komma på nånting jag vill skriva´om.
Oftast när jag är på väg nånstans.
Som när jag och Fia cyklade hem från Emma nyss.
Men det  är ju som bortblåst nu.

Ska ta bort smink och sova nu.
Ska ner på staden någorlunda tidigt imorrn.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback