ONSADAG

Lyssnar på John Lennon. Jag har alldeles nyligen upptäckt honom.
Konstigt med sant.

Snart ska jag ta en tupplur och sen plugga data.
Jag har dataprov imorrn, Word och Excel.
Det kommer gå åt H-vete.

Sen måste vi planera lite om fredag.
Jag, matilda och petra ska kolla idolfinalen i Globen.
Det ska bli askul faktiskt.
Även om inte min favorit är kvar ska det bli kul att se de sista live.

Nu har mitt fot somnat också.
Skitkul.

Jusste, Ellen sa nåt askul idag i skolan.
Vi satt i biblan och pratade.
Vi snackade om övervikt och nåt.
Om att man kan höra folk komma, elr att marken skakar då.
- shockwave, säger ellen.
Det tar ett tag innan vi kopplar.
Och sen är skratten lösa.
Men you had to be there I think.

Bara så ni vet så tycker vi om den här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback