MÅNDAGMÅNDAG

Efter att inte alls kunnit sova inatt var jag astrött i skolan.
Esteten var okej, nästa tilln och med lite roligt.
Vi blev indelade i gruppen, skulle komma på en historia, ett brott, fixa ledtrådar och sen ska en annan grupp föröka komma på vad vi hittat på.
Historian var bara tråkigt.
Franskan okej, men jag höll på att hungra ihjäl mig.
Imorrn ska jag ta med mig mackor till skolan istället för att käka dom hemma, det lönar sig ändå inte.

Efter skolan kom jag hem och slocknade.
Jag sov i soffan till halv sju då jag satte mig vid datorn.
Sen blev det lite bilddagbokande och facebookande innan jag och lucas började plugga över msn.
Eller rättare sagt, jag satt och förklarande en massa.
Men jag tror att jag kan det nu!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det mys och glass tror jag.

Imorrn ska jag och Fia äta glass. Så puss på oss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback