MÅNDAG

Jag vet, jag vet. Dålig uppatering igen. Whatever.

Ska precis ladda ner ett program man kan göra om bilder med. Vi får se hur det funkar.
Sjuk idag, i morse kändes det som om hela halsen svullnat upp totalt. Men efter att ha sovit och ätit glass är det bättre nu.

Har tillbringat all vaken tid antingen framför datan elr framför tv. Mycket skönt. Men veckan kommer nog att bli ganska hektisk.
Jag ska lämna in en recension på en film som jag bara sett hälften av. Pratade med min lärare och berättade att jag var sjuk, men jag skulle skriva vad jag tyckte iaf.
Sen är det matteprov på onsdag, det blir nog inte så farligt. Vi skulle haft det för två veckor sen men vår lärare var sjuk då.
Sen på torsdag blir det dataprov. Jag har inte pluggat alls.
Jag skulle egentligen haft det idag....

Jag borde städa lite här hemma, men att kolla kläder känns som mer lockande. Jag har ganska mycket pengar för tillfället och det känns som om jag kan shoppa lite. Men måste ju köpa julklappar först. Det går före.

Helgen har jag någorlunda planerad. På lördag blir det först att äta mat med familjen plus mormor och farmor. Sen på kvällen blir det mys och bakning hemma hos Cattis med några av tjejerna. MYSMYS
Fredagkvällen vill jag festa. Men eftersom att mitt festnätverk är av minimal storlek så tvivlar jag på om det blir av. Men man kan ju iaf försöka.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback