lördaglördag

En väldigt lyckad och en väldigt olyckad kväll beroende ur vilken synpunkt man ser det.
Jag hade askul vissa stunder och andra stunder ville jag bara bryta ihop. haha.

Kan iaf konstatera att allt som hänt idag har iaf förstört julen.
Och då syftar jag på en person som i år gjort livet surt.
Visst har samma person också sina glada stunder och jag älskar det.
Men det funkar fan inte längre, jag orkar inte ta den här skiten.
Jag förtjänar den fan inte.

Så nu tänker jag säga ifrån.
Varje gång.
För jag pallar inte att saker kan gå snett mer.
Jag vet ju att det går, men jag vet inte vad jag ska göra för att nå dit.
Men jag ska fan dit.

Och efter dessa ändå ganska känslofyllda inlägg ska jag avsluta med kvällen citat:
"Man steker, det steker liksom."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback