LÖRDAG

Dålig uppdatering jag vet, men när jag för några dagar sen skulle uppdatera gick det inte.
Och sen har jag inte haft tid.
Dagen ska jag spendera med att städa och städa.
Jag fick ett ryck i tisdags och tog bort alla tagenter på mitt tagentbord för att städa och damma det.
Tyvärr tappade jag bort ä:et, så nu klistrar jag in det hela tiden.

Skolveckan har flutit på med lite välkomna avbrott.
I onsdags var det luciavaka hemma hos Anto. Mycket trevligt tyckte jag och de flesta andra.
Dock några miss öden kanske, nån som det gick lite över styr för.
Det var kanske ändå en ganska konstig kväll.
Vi kom väl dit vid halv sju elr så, och började fixa.
Sen var partyt igång.
Det var dags att börja tidigt, eftersom sista bussen gick hem vid elva.
Men det blev ändå så att jag kom hem vig elva-halv tolv, till ett tomt hus.
Mycket förvånande men ändå ganska skönt.

Torsdagen kan summeras med ordet trötthet. Alla var trötta, jag växlade mellan supertrött och superpigg.

Gårdagen var det först Önsta som gällde.
Jag, Lucas, Linn och Malin var där för att berätta om Europaprogrammet. Inga av niorna var så pigga.
Och sen gjorde jag mitt yttersta för att hänga med på samhällskunskapen. Lyckades ganska bra tycker jag.
Efter skolan drog jag och Julia hem till mig, tråkade och åt fiskpinnar och makaroner.
Sedan tog vi bussen och träffade de andra tjejerna på Spicy, de åt.
Vi hade inte råd, så den nya budget spicy är nu fiskpinner =)
Sedan hem till Melanie på Skälby för en skräckis.
Sedan fick jag skjuts hem av Ellens mamma.

Det var väl vad jag har gjort.
Ikväll ska jag träffa Cattis darl, sedan vet jag inte mer.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback