LÖRDAG

Nu sitter jag och skriver på den nya datorn.
Jag är ovan och den är knasig att skriva på. men jag vänjer mig väl.

Seg dag idag, petra ska komma hit nångång.
Sen ikväll ska vi hem till cattis och käka och baka.

Igår var askul=)
Jag, Matilda, och Petra droh till Sthlm vid tvåtiden på eftermiddagen igår.
Träffade en genomtrött Seb på stationen i Västerås.
Han hade sovit över med min syrras klass i skolan.
Fick oss iaf ett gott skratt på tåget.
Jag skrattade så att jag grinade.

Sen till Donken och sen till Globen.
Träffade Jakke och fick våra biljetter.
Stod ute och frös i en och en halv timme,
och sen kutade in.
Efter viss förvirring lyckades vi komma längst fram mot staketet.

GRYM KVÄLL!
Vi såg Daniel, Christoffer, Andreas och en massa andra live.
Och Kelly Clarksom var ju grym!
Vi stog väl ungeför två meter ifrån henne när hon sjöng Breakaway.
hjertapåallaosssomhadeaskulgiår<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback