crema di mascarpone <3

ska kila och äta glass nu.
jag älskar glass.
jag tror också helt seriöst på att man kan muta de flesta med glass.

Jag var hemma idag med.
Har inte gjort nåt vettigt,
bara fixat naglarna, (haha) och kollat på film.
Lite Oprah blev det väl kanske också.
Eller, jag har gjort nåt vettigt!
Jag var ut med hunden, status på mig...

Upptäckte igår att vår allas älskade Lasse ska ut på turne i sommar.
Och eftersom att jag,i brist på pengar och sällskap, missade hans senaste spelning här i västerås är det väl inte mer än rätt att se honom i sommar?
Lars Winnerbäck 9/8, Zinkensdamm IP, Stockholm

På fredag bli det nog att spontan åka till Stockholm och se Idolfinalen.
Det ska bli kul, jag och Matilda blir det iaf. Petra skulle med först, men hon ska på sin lilebrorsas julkonsert.
Lite dyrt, och jag vet inte exakt hur jag ska få ihop det, men det löser nog sig=)

nu väntar glassen,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback