TORSDAG 12 MARS


Fett segt med skola, jag är helt omotiverad. Jag orkar inte göra ett skit. Har SO nu, men han har ju ändå ingen koll på oss om vi jobbar eller inte, och orkar man inte så gör man inte det. Ska göra nåt arbete om Kina och USA, har väl skrivit lite grann. Ska vara inne om två veckor, jag får väl jobba i helgen eller nåt sånt. Jag bryr mig inte mycket alls.

Nu väntar jag bara på mat, jag är så himla hungrig... Det blev inte så mycket till frukost, så nu vill jag verkligen ha maaaaaaaaaat!!
Sen matte, får väl se om jag hamnat efter mycket nu eftersom att jag inte gick på den igår. Sen bild, orka det. Bild är typ det ämnet som jag satsar minst på. Man får ju ändå ta bort ett ämne, så vafan ska jag rita och hålla på då för?
Slöjd sedan, tror att jag kommer att vara fett flummig. Jag blir alltid det på torsdagar...
Sen efter skolan ska jag, Linda och Cynthian hem till mig tror jag. Ska sätta i Lindas löshår åt henne, hoppas hon blir nöjd bara :P





Jag är verkligen så glad att jag har dig, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback