TISDAG 17 APRIL

Den här dagen har verkligen inte hört till de bästa. Verkligen, verkligen inte. Jag försov mig i morse och hann inte äta någon frukost, sen när jag ska till skolan kan ju inte låsa upp cykelhelvetet. Men efter tio minuters försökande/svärande så lyckas jag iaf få upp låset och jag bikar till skolan. Väl framme är jag jättestressad, kommer upp till datasalen. Och vi har inte ens börjat. Det är alltid så, när man stressar allra mest så kommer man fram och det visar sig att man inte alls behövt stressa.
På SO:n fick jag ingenting gjort. Istället sprang jag och Petra runt och letade efter folk. Vi tänkte vi skulle fixa lite med Önstagalan eftersom vi ändå inte hade någon lust att jobba. Men det gick ju som det gick. Hon vi behövde prata med var ändå inte där. Sen fick jag lite hjälp av Robert att fixa grejer till vår klassresa till Herrfallet, så nu är det också gjort.
Sen lunch, jag åt bara pasta och salt. Det var inte särskilt smart med tanke på att jag har en massa sprickor i  mina läppar. Sen musik, vilket fick mig på bra humör - ett tag iaf. Fick tillbaka provet, och resultatet var mycket bättre än förväntat. Fysiken var helt okej, men sen engelska. Och engelskaprov. Och jag hade pluggat - om plugga också innebär att titta på böckerna. Men jag har något att säga till moi defence, jag pluggade svenska hela dagen igår. Och lyckades få klart hela arbetet och skickade iväg det. Det känns jäkligt skönt.

Nu ska jag duka fram, mamma har lagar köttbullar och potatis åt oss. Hon och pappa ska äta salt sill, snacka om Emil i Lönneberga här : ) Sen ska jag nog dega framför tvn, syrran har bakat brownies. Ska väl iaf smaka. Sen ska jag nog ut och gå. Jag kom nämligen fram till att mitt dåliga humör beror på att jag inte har tränat på ett tag.

Peace bre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback