ONSDAG 25 APRIL

Jag ska snart sova tror jag. Måste skriva om Charles Darwin först en snabbis bara, så att inte Kjelle blir sur. Skulle lämna in den i fredags egentligen, men det hade inte jag fattat.

Franska prov idag klockan åtta, sen SO, men jag jobbade med HKn istället, den känns lite viktigare. Sen svenska, vi såg på Tjenare Kungen, men den har jag sett så många gånger så jag stoppade i mina hörlurar i öronen och sov. Nu har jag håltimma fram till ett, eftersom vi har komp.ledigt på gympan. Fett skönt.

Sen ikväll är det dans, och sen måste jag väl göra lite SO, det känns inte så kul. Men kommer man väl igång är den klar på en timma. Vilket är bra. Ska skriva min Darwin sida nu då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback