MÅNDAG 9 MARS

Tillbaka igen, vet inte hur länge.... Jag har blivit fett dålig på att skriva, får väl se om jag kan ta igen mig..

Softar nu ett tag, orkar inte göra så mycket annat. Lagade mat för ett tag sen och snart ska jag ut med hunden. Måste plugga lite också, typiskt mig att göra det sista dagen. Men det är inte så mycket att göra åt saken.

Åh, jag är så less på mina föräldrar. Dom tjatar ju hela tiden, och visst det är dom kanske berättigade till. Men om dom ber en göra tre saker, och man gör två då behöver dom ju inte bete sig som om världen håller på att gå under. Och visst fattar jag att vissa saker måste göras, typ gå ut med hunden. Men när man väl är på g så inte fan gör det fortare att komma ut om dom ställer sig och påpekar att det tog lång tid...

Nej, nu ska jag gå en ordentlig runda... Fast jag lämnar av hunden är hemma innan jag går iväg alldeles för långt, hon är så seg att gå med. Nej, nu måste jag väl gå innan jag råkar illa ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback