MÅNDAG 16 APRIL

Haha, jag upptäckte nyss att alla mina bloggar denna månad är döpta "MARS", fast än det är april :
)

Åh, idag är en riktigt bra dag. 1 månad. Och jag vet att det inte är mycket, men ni vet inte hur bra den här månaden har varit. Och fler blir det : ) Åh, jag vet att det kanske är fett klyschigt, men det kan inte hjälpas. Om det är något jag har lärt mig under åren jag levt så är det att man inte ska skämmas för sina känslor. Och det tänker jag verkligen inte göra, jag vill inte göra det! åh, jag mår så sanslöst bra just nu. :D Det är sjukt hur en människa kan få en annan att må såhär bra, men så är det. Du är verkligen världens bästa. Jag vet inte hur jag har klarat mig utan dig så här länge<3

16/3-07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback