LÖRDAG 21 APRIL

Denna vecka måste varit den absolut stressigaste denna termin. Två arbeten som skulle vara inne i måndags, engelskaprov på tisdagen och nationella i matte på torsdagen. Och sen har vi suttit och redigerat skoltidningen på alla våra lediga stunder. Det är tävlingsnummret som ska vara inne nu, nästa vecka ska det in så det gäller att få klart det.  Och sen var jag tvungen att boka Herrfallet, och innan jag kunde göra det så dök det ju upp tusen problem så klart.

Men skolveckan är slut, arbetena är inlämnade, proven är avklarade, tidningen är i stort sett klar och Herrfallet är bokat 30/5-1/6. Så lättnaden är stor.

Var med pojkvännen igår. Vi gick till Ica Grytan och köpte godis, sen drog vi till Emma och kollade på film. Petra hade med sig Little Miss Sunshine och Step Up. Båda filmerna ville jag asgärna se. Men så klart somnar jag när vi ser på Step Up.
Sen hem till mig och sen sov han hos mig :)

Sen ikväll blir det wannabe sommarkväll med the ones :)



Tack älskling för att du gör mig så glad. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback