FREDAG 13 MARS

Inte värsta otursdagen för mig iallafall.

Först skola, sen hem. Satte mig på baksidan i en solstol och somnade ett tag. Det var så himla skönt att få solen i ansiktet, då känns det verkligen som sommar. Sen mötte jag upp Sophia utanför korsningen och vi cyklade till V-åshallen för att kolla handboll. Det var riktigt roligt, hahaha. Jag har inte skrattat så mycket på hela veckan tror jag. =)

Efter den matchen, som dom för övrigt vann över nåt Täbylag, cyklade jag vidare ner på stan. Kom dit och upptäckte att dansen var tio minuter sen. Satt och diskuterade lärare och sånt med de andra. Sen körde vi igång, gick igenom en dans som jag inte kan alls, men det gick hyfsat. Sen uppvärming och lite styrka. Så skönt att träna efter påsklovet, jag älskar känslan efter man har tränat.

Sen hem och käkade mat. Dush och sen dök Matilda och min boy upp, och Gustav lite senare. Men dom övergav mig för fyrtio minuter sen. Alla fyra var stentrötta, jag måste snart gå och lägga mig. Ska upp rätt tidigt imorrn, runt nio. Sen tio i tio ska vi träffas i korsningen för ännu mer handboll.


Jag hatar när andra inte mår bra... Nu när jag skälv trivs så mycket med hur allting är så vill jag bara att alla andra ska känna samma sak. Och sen, när allting verkar vara nästintill perfekt så går allting i tusen bitar. Om bara alla kunde vara så lyckliga som jag är nu.

Du är verkligen bäst. Det menar jag, jag har aldrig menat något så mycket.
Du är helt underbar. Tack för att du finns!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback