28/29 APRIL

Ska snart sova, snabbt inlägg bara.

Ikväll har det varit chillkväll till tusen. Drog till Bella runt åtta och kollade på You Got Served, men vi pallade inte med storyn så vi snabbspolade till dansnummrerna. Dom är ju så grymma!
Sen dunka musik och snacka dans, hur kul som helst!
Tack vännen för en underbart trevlig kväll!<3

Var väl hemma vid halv elva. Ville inte åka senare, cyklade från gidde så det kändes bäst att dra då. Kommer hem och ser pappa på taket. Han står och spejar efter tv-masten. Han ska sätta upp en antenn ¨på taket åt mig så att jag kan ha boxen inne på mitt rum. Och då kan det ju vara kul att rikta den åt rätt håll.
Som den grupptrycksmänniska jag är så vile jag också upp på taket, och det var faktiskt rätt mysig där. Vi borde ställa en sån där vedeldad pool där, typ jacuzzi:P
Ringde till min bästa som satt i en jacuzzi hemma hos Lisa. Så jag fick äta glass solo.


Imorrn blir det stan med cyntis en snabbis, köpa klänning, leggings och sen hämta ut bilderna som varit inne på framkallning. Hoppas dom blev bra. Och sen blir det hårfixning för hela slanten.Ska färga och sätta i löshår. Sen ska jag försöka träffa pojken också, men han har utbildning i stort sett hela dagen. Så det får väl bli på kvällen det då.

Nej, nu ska jag ta bort mascaran och borsta tänderna. Och sen krypa ner i sängen och glo på min älskade kanal, TV4 FAKTA. Hahah, jag är lite av en nörd. Men jag håller huvudet lika högt föt det:P

puss och godnatt, och kärlek till alla människor!!

Särskilt till de närmsta, ni vet vilka ni är. Bara tack liksom, tack för att ni inte dömer, och för att ni lyssnar och för att ni finns där, ni betyder verkligen så mycket!<333333333
Och Jakob, tack för att du gör mig glad! Jag kan helt enkelt inte vara på dåligt humör när jag är med dig. Jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback